iozenn canım ben 4 ay önce hsg çekildim hiç bişey çıkmadı tüpler açık iki tarafta rahim olması gerektiği gibi hsg den sonra hamile kalan çok oluyormuş ama ben kalamadım :) eşimin ve benim bütün hormon testlerimiz temiz en son aşılama yaptık işte şimdi bizde onu bekliyoruz ama doktorum genel olarak %15 aşılamanın tutma ihtimali demişti.