Senasoy16 benim gebeliğim riskiliydi üstüne kanamam geldi 2 hafta sırt üstü yattım doktorum 2 li tarama testi yapmak ister misin kabul etmedim zaten stresteyim birde yanlış sonuç çıkıyor onunda stresini kaldıramazdim asla o yüzden hiçbir tarama testini kabul etmedim dedim Rabbim ne verdiyse kabulümdür ama detaylı ultrason yapacam kesinlikle o tam net herşeyi belli oluyor