Hasret72 Merhaba benim tüp bebek tedavisiyle gebeliğim oldu 🙏🏼 7. Haftada benimde kanamam oldu kullandığım estrofam fazla kullanımda kanamaya neden olabilri demişti doktorum ilacı bırakıp progestan iğneye geçtik ben yaklaşık 17. Haftaya kadar kullandım progestan bazı haftalarda riskin yüksek olduğu iğne kullandım risk azalınca kapsüle geçtik günde 3 sonrası 2 sonrası 1 şeklinde düşürdük. Çok şükür şu an her şey yolunda 🧿 🙏🏼
Benim önerim; Çok fazla ayakta kalmamaya, iş yapmamaya çalış. Temel ihtiyaçların dışında dinlenerek geçir günlerini. Duşunu oturarak al, tuvalet ihtiyacında çok uzun süre oturmamaya, ıkınmamaya çalış. En önemlisi stresten uzak dur ✋🏻