Ben hep mama veriyorum anne sütüm yok neredeyse Bebelac gold iyi geldi bize. Günde 1 veya 2 kez kaka yapıyor bolca. Gaz sancısı için şuan nurse harveys kullanıyorum. Yanında mutlaka probiyotik de veriyorum. Ama gaz için bence çok işe yarayan bir şey olmadı bizde. Kötünün iyisi durumdayız. Onun dışında masajlar duş aldırmak ile yarıyor. Ve hamak beşik aldık gündüz onda hafif sallayarak uyutuyorum. Sallamaya alıştı maalesef.