Babymom07 spinal anesteziliyseniz yani genel olunmuyorsa anestezi başta getiriyorlar tabii temas amaçlı ve annenin bebeğini görmesi açısından bı müddet duruyor ama sonrasında tabikiii temizlik ve üst giydirme aşaması oluyor hemşireler vs.goturup o işlemleri gerçekleştiriyor 😉👌🏻 yani uzun süreli yanında kalması durumunu pek duymadım ben bu şekilde olması da bebişin sağlığı ve genel durumu açısından bence daha mantıklı olacaktır sonuçta görüyoruz iyi olduğunu bı müddet 😉 bebek doğduktan sonra zaten annenin dikişleri oluyor kimisi uyanık oluyor kimisini de hafif sedasyonluyorlar ki o anı çok hissetmesin ve sağlık durumu açısından daha iyi olması için mesela acı hissedilmesede oraya her türlü müdahaleyi hissediyorsunuz 😉