suadeeee Kızlar iki normal doğum yaptım ikinci doğumdan sonra deliğin alt tarafında kuş parmağın ucu gibi içten bi çıkıntı oldu bu arada dikişlerim alta doğruydu orası ne olabilir normal mi böyle olması yoksa bi sıkıntı mı olabilir ya doktora da gidemedim
suadeeee Seher1234seher görünücem ama iki üç hafta sonra görünebilirim ne olabilir normal mi anlamıyorum
suadeeee aslhnkrts9 benimde aklıma o geldi ama rahim sarkması gibi bişey mi diye çok korkuyorum kuş parmağımın ucu kadar öyle bişey olabilir mi
suadeeee Silacavdar olabilir yanlış doğumdan sonra dikiş kontrolüne gittiğimde normal demişti orası bana açık gibi gelmişti ama normal demişti doktor sanırım aynı yer şuan rahatsızlık duyduğum yerle
suadeeee mhrmom inşallah dediğiniz gibidir içim az da olsa rahatladı yine de doktora gidince soracağım maalesef