Kızlar 35+3 te ikizlere gebeyim. İki üç haftadır acayip vücudum kaşınıyordu. Doktoruma gittiğimde unutmuştum söylemeyi ama bugun gıttığimde söyledim. Normalde haftaya olacaktı doğumum. Kaşıntı oldugunu duyunca doktorum telaşlandı ne zamandan beri kaşınıyorsun şimdi işler değişir bu gebelikte bi hastalık dedi. Karaciğer ve safradaki asitle alakalıymış kan istedi verdim sonucunu bekliyorum. Duruma göre yarın doğuma alacaklarmış. Yani kaşıntı diyip geçmeyin mutlaka ne yaşıyorsanız paylaşın doktorunuzla