Cnsmrc bence artık
@Annesininmucizesi denilen bu kızcağıza kimse cevap vermesin ki gitsin. Bende sigara içen biriydim ki 2 pakete yakın içerdim. İlk hafta günde 1-2 tane içtim. Sonrasında 1-2 fırt şimdi 19+3 olduk ve hiç içmiyorum. Sigarayı bırakmak öyle kolay birşey değil kimse yadırgamasın yani.
@Annesininmucizesi sana sorayım bu soruyu o zaman sana göre bir problem olmadığı halde normal Doğum yapmayanları da eleştirmeli miyiz? Sonuçta normal Doğum daha sağlıklı. Ama işte bünye meselesi bu da. Kimseyi yargılama. Ki bak diyorum ben bıraktım ona rağmen nasıl bırakamazsın ben bıraktım çocuğunu düşün demiyorum. O da bırakmak istiyor bunu biliyor ve empati kuruyorum. Sana da tavsiye ediyorum