Zafse Kızlar selam sezeryan doğum yaptım bugün 56. Günüm ve hala kanamam var az ama kahverengi sonra kırmızı karışık devam ediyor tüm gün kısa bı pedi dolduracak kadar geliyor bu normal mi randevu aldım gidicem ama aklıma çok takıldı başına gelen var mı 56 gündür hiç kanamam yok diyemedim azalsada şuan bu şekilde
brnaksyince Zafse benimde aynı şekilde oldu, hemen peşine de normal regli oldum, tam kesilecek gibi oluyor bir kaç gün sonra yine başlıyor, korkulacak bir şey yokmuş, bir yıl böyle düzensiz olurmuş. Endişe etmeyin eğer 40 kontrolü için muayene olduysanız.
Zafse brnaksyince anladım canım yok Dr um sezeryandan 1 hafta sonra kontrolde 2. Ay göreyim seni dedi bu yüzden yeni gidicem of ya regl olmak gerçekten istemiyodum hemen :/ su bakiyim ne dicek salı günü randevu aldim
ngksu Sütünüz sizi koruyormuş sanırım süt adet olmanızı ara sıra olmamanızı sağlıyomuş yanlış anlatmadıysam😂 bundan kaynaklı sürüyor bende 26. Gündeyim günde 2 pedi buluyo bazen bunaldım bende ne zaman biticek diye 56 yı okuyunca bi gözüm korktu
Zafse ngksu ay vallahi ne biliyim kuzum ya bende de azalmıştı baya baya 40 karda dedim AA taman biticek derken koyu köyü devam etti kirmiziliklarda var bu soruların cevabını salı günü tam net alicam inşallah hocamdan:):)
brnaksyince Zafse aslında hemen regli olmak hormonların iyi olduğunu gösterir. Hiç olmamaktan daha iyi. Bir yıl kadar olmayan var. Ben bi sorun olduğunu sanmıyorum ama yine muayene olun 🙂