Ftmaa28 Kızlar biberon emzik ve gögüs pompasını da kaynatmak gerekiyo sanırım başka bir şey var mı bunlar dısında bir de bu işlem nasıl yapılıyor kimisi kaynatma kaynayan suya at diyo kaç dk nasıl oluyor bu temizleme işi
Hilalyrdkl Ftmaa28 evet kaynayan suya at bir kaç dk çıkar canım oluyor . İlerde aldığın diş kaşıyıcı falan herşeyi böyle yap . Ben hep böyle yapmıştım . Yine yapıcam inşallah
Ftmaa28 Hilalyrdkl bu işlemi ne sıklıkla yapmak gerek bir de günlük temizlerken de biberon Temizleyici kullanıyoruz değil mi
Hilalyrdkl basakc36 kaynadıktan sonra altını kapatıp sokup çıkara bilirsin . Maşa ile tut elin buhardan yanmasın . Ya da çaydanlıkta su kaynat bir kaba al kaynadıktan sonra içine bırak bişey olmaz canım
Flanoz Aventin sterizasyon aletini aldım onca işin arasında kolaylıkla temizlenir 2 dk da bayağı geniş birçok şey alır