Minikfasulyem_1 Merhabaa gebişlerrrr 😇 idrar renginden cinsiyet falan belli olur diye bir kaç yazı okudum bana saçma geldi sizin bu konuyla alakalı fikrinizi merak ediyorum☺️
basakc36 Minikfasulyem_1 Öff hepsi saçma bunlar hurafe.Yok çiş rengi yok lahana testi yok kızlar tahmin edin 😂 Bebek 6 haftalık cinsiyeti soruyorlar.Doktor bilemiyor o zamanda buradakiler nasıl bilsin
hermione_granger Dediğiniz gibi saçma birşey yani su içmekle alakalı bir durum idrar rengi çok su içersen açık az su içersen koyu renk olur
Minikfasulyem_1 hermione_granger evet banada aşırı saçma geldi fakat doğru olduğuna inanan çok kadın var
hermione_granger basakc36 ayy evet iki seçenek var ya kız ya erkek 6 haftada daha organı oluşmuyor keseden tahmin çok aşırı saçmaaa
fairytale_ basakc36 ahahah dediginiz gibi cidden 19 haftalik hamileyim daha belli olmadi cinsiyetim millet 5. Haftasinda hemen kesesine gore tahmin istiyor 😃
basakc36 Minikfasulyem_1 Mor lahanayı kaynatıp içine idrar damlatıyorlarmış.Karışım pembeye dönerse kız mor olursa erkekmiş fjjdndndjf Çok saçma ya 😂