Haceryklmaz Merhaba 19 haftayı doldurdum ve hala bi şey hissetmiyorum doktor her şey yolunda diyor sabah akşam oksapar iğne yapıyorum siz kaçta hissettiniz
Happy-melek1997 Haceryklmaz bende bugün 18. Haftaya girdim doktor kontrolüm bardı 18+5 çıktı ilk gebeliğim bende oksapar kullanıyorum ve hissetmiyorum sadece arada ansızın içim de kıpırdama olur gibi hissediyorum o kadar oda nedir ne değildir bilemiyorum bi kaç haftaya hissederiz diye düşünüyorum
haticeyildirim Haceryklmaz 6. Ayımda daha net hissetmeye başladım bnde oksapar kullanıyorum inş sizde hisse diceksiniz
kubccc61 Haceryklmaz bizde 19+1iz . bende hissetmiyorum hala . Doktor daha küçük hissetmemen normal diyor ama burda 18. haftada hissedenler var bünyeyle ilgili sanırım
Aeell Haceryklmaz bende bugün böyle bir post açtım 18+5 Hala hissetmiyorum birde adet sancısı var hepimiz sağlıklı Bi şekilde kucağımıza alalım inşallah
Haceryklmaz Böyle riskli olunca da insan daha çok merak ediyor inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız iğneler artık zor geliyor hem sabah hem akşam inşallah bitecek bu günler 🥺
Haceryklmaz İlk gebelikte birde kız olunca biraz geç hissediliyor diyorlar sağlıklı olsunlar da geç hissedelim o zaman 😇
Ella06 İlk gebeliğimde 19 haftada hissettim. şu an 19 haftadayım 14 haftadan bu yana hissediyorum. Endişelenmeyin bazen geç hissedilebiliyormuş
Sezer2108 19+5teyim bende. Bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diye üzülüyordum. Dün gece seyirme gibi uzaklardan kapıya vurulur gibi 4-5 kez karnımda hareketini hissettim 🥰