Eveet biz de bu kervana katıldık 6 Ağustos sabahi. 3 buçuk denen çocuk 3130 ile doğdu:) koca kafa denmişti norma çıktı. Aslında hikaye falan yazacak durum yok. Biliyorsunuz sezeryan planlı bir şey genelde. İlk doğumum sezaryen olunca ikinciyi de bu şekilde uygun gördü doktorlar. (Ssvd için çok araştırdım ama başka şehirlerde vardi sadece).
İkinci sezaryen ama ilkini hatirlamiyormusum. Onu hatirlatti hastane sağolsun. Sezaryen doğumu destekleyenlerden değilim. Yorucu bir hastane serüveni oluyor. Tek güzel yanı bebeğine kavuşmak bence. Belden iğne, damar yolu ve ordan verilen serumlar ağrı kesiciler antibiyotikler (en çok acıtan oydu), popodan vurulan ağrı kesici iğneler (sanırım 3-4 defa). Koldan ekstra alınan kanlar. Mesela Sonda acısi var hala. Ameliyat esnasında takılıyor.
Belden yapılan iğne, bütün bu 2 günde yapılan müdahaleler içinde devede kulak kalıyor. En az acıtan oydu. Kafanızda buyuteceginiz son şey olsun.
Keşke güzel şeyler söylesem ama pek yok. Ameliyattan çıktıktan kısa bir süre sonra titreme krizi yaşadım. Çenem de dahil her tarafim titredi. Ne kadar süre devam etti hatırlamıyorum. Bebeğimi bı emzirdim. Sonrasında hemen titremem başladı. Yarım saatten fazla belki de. Çünkü ikinci kez emzirmek için kendimi çok zorladım. Sütüm hemen geldi. Kolostrumdu zaten. 2 gün sarımsı şeffaf az. Dün gece yani persembe sabahı doldu sütüm beyaz olarak. İşte böyle. Bugün Perşembe. Dün çıktık hastaneden. Hala iyiydim. Ağrı kesicilerin etkisi devam ediyordu da bugün biraz belim büküldü ağrım arttı. Kardeşim yanımda sağolsun. Hem ev işi hem yemek hem diğer çocuğu oyalama durumu oluyor. Bana çok desteği oldu. Yalnız olsaydım çok zorlanirdim. Birini mutlaka alın yanınıza. Böyle işte. Pek olumlu taraf yok :)) Doğum sancılı bir süreç ama kavustugun bebek ve kokusunu hiçbir şeye değişmem 💕