Kubraalp67 Göğüslerimde aşırı bir hassasiyet şişlik vardı elleyemiyordum bile o derece. Ama uc kısmını hatırlamıyorum ya da hiç dikkat etmedim.
Kubraalp67 Olabilir de dediğim gibi ben hiç dikkat etmedim geneli ağrıdığı için. Ama sonra zaten 10 gün bekledim ne olur ne olmaz diye sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim