Kızlar bişey sormak istedim pazar günü bu şikayet nedeniyle gittim hastaneye Altan baktılar bebeğin hareketlerine kalp atışında baktılar bir sorun yoktu iki gün önce gece afedersiniz peceteyle altımı sildim bir baktım yine bişey aktı Altan da ağrım oldu bebek çok aşağıdaydi zaten hareketleri fln o günde yormustum kendimi bende o yüzden öyle sandım dün gece yine aynı şekilde altımı sildim afedersiniz peceteye yine aktı sık sık tuvalet isteğim oldu hep biraz geldi şuan da bir ağrım sızım yok bu normal midir sizce?