Dilekulgtt Cerensiz ben 27 temmuz bu sabah test yaptim cok cok silikti bi kac gun sonra tekrarlayacagim reglime 3 gun var.
Ozbi Cerensiz benim 24 temmuzda doktor yumurtamın çatlamak üzere olduğunu söyledi, o günü öncesini ve sonrasını değerlendirdik bat 11’i biraz önce test yaptım negatif olsa çıkar mıydı
Nazli_3009 Tahminimce bende 26-27 gibi pikti uygulamada 22 yumurtlama görünüyordu bat 5 ama 2 Ağustosta kan 0 çıktı dün bidaha verdim 0.4 çıktı henüz regl olmadım
Pnrdrsn Benim de 25 temmuzdu yumurtlama. Bat bugundu olmadım. Yarın test alıp yapicam bakalım. Kasık ağrım ve beyaz akıntım dışında hiçbir belirti yok. Beyaz akıntı regl belirtisi olabilir ama daha önce olmazdı bakalım gorucez yarın.