Merhaba Hanımlar 29 hafta gebeyim muayenem vardı doktora gittim plasenta’nın rahim ağzını yakın olduğunu ve neredeyse hiç yarısını kapattığını söyledi doktor bu yüzden sezeryan olabileceğini söyledi normal doğumu engelliyormuş sizde de böyle oldu mu plasento zamanla düzelir mi nasıl ne yapmalıyım ve Doktorum Detaylı ultrason için mutlaka zorladı Detaylı ultrason yaptırmamıştım haftaya Detaylı ultrasonda yaptıracağım bakalım neler olacak fikirlerinizi bekliyorum