Mrvmrvmlh benim şu an öyle 😔 haftalar önce baş aşağı döndü ama hala kanala girmedi. Dün tam 37.haftadaydım, düne kadar normal doğurmamı destekleyen doktorum 40 ı beklemeyiz 38-39 da alırız dedi, çok üzgünüm dönebilir diye düşünüyordum ama dr öyle deyince çok üzüldüm 😔 inşallah haftaya çarşambaya kadar döner 😢