48lipastelboya Bugün sabahtan bu yana vajina iç kısmında yani kenarlarında kaşıntı var baktım baya kızarmış kokulu da akıntı yok ekstradan fitil kullanıyorum onun akıntısı var sadece bu neyin nesi acaba tehlikeli mi
hyena 48lipastelboya mantar olan canım belki benmde öyle kaşıntım vardı doktoruma sorup ilaç istedim hatta böyle yırtarak kaşıyasım geliyordu
aysegulagirturkmen 48lipastelboya Eğer kokulu ise enfeksiyon olabilir ama fitil kullanıyorsan onla alakalı bi koku olabilir. Çok afedersin genelde ilişki sonrası öyle olur .
hyena 48lipastelboya benimki baya vardı ya son senin haftalarında olmuştu hatta 32 filandım bende yani olabiliyor hamilelikte
Zuleyha_18 48lipastelboya gebelikte oluyor demişti doktor bana ihmal edilirse kalıcı hale geliyor ddi hatta
Sevcan62 48lipastelboya çıkar tabi ne zaman çıkacağı belli olmaz ki iç çamaşırınızı sık sık değiştirin ağ kısmına ütü basın yüksek derece de sirkeyle yıkayın
Zuleyha_18 48lipastelboya taminimce mantar doktorun verdiği iki tanecik fitille son buluyor ihmal etmeyin ilerlemesin