Kızlar 16 haftalık ikinciye hamileyim ve gece uyumadan 2 prilam içtiğim için sabah uyanamıyorum. Kızım 9 10 gibi kalkıyor yanıma geliyor ama ben gözümü açamıyorum. Telefon veriyorum az daha uyumak için. Sonra kalkınca vicdanım sızlıyor. Kızlar siz nelere yapıyorsunuz? Bana bir fikir verin