Bence bir nst ye gir. Ben de ağrı hissetmiyorum sadece karnımda sertlik var yürüdükçe aşağı doğru baskı hissediyorum nst ye girdiğimde sancı çıktı serum ve magnezyum verdi ciğer geliştiri yaptı nolur nolmaz diye. Kendini yorma yat dinlen dedi. Nst sonucuna göre belki sana da takviye verir erken doğum riski için