Sunshine48 bende mamma marka birde nuna marka sallanan var ama manuel sallanıyo ikisinden de memnunum babyjörn muadili olanı doğar doğmaz koyamadım çünkü çok yukarıda duruyordu şimdi 2 buçuk aylığız hala bile kafayı yamuluyor dik olduğu için ama ben ikisinden de memnunum diğer nuna olanda uyuyabiliyor gündüzleri mutfak masasının üstünde duruyor ben oradayken çok işime yarıyo 🩷😆