Torun- Kızlar merhaba 32 haftaya girdim hala isme karar veremedim 2.kızımı kucağıma alacam ilk kızımın adı mira ama buna isim seçemiyorum beğendiğim çoğu isim de çevremde konuldu Aklımızdaki isimler Asya Aysima Gökçe vardı bir ara Ben kısa olsun anlamlı olsun güzel olsun istiyorum ama hiç biri içime sinmiyor bana yardımcı olun lütfen
elif475475 Torun- ben cinsiyet bilmiyorum henüz ama kızım olursa Nil, Işıklı, Nisa, Asel bunlardan birini koymak isterim. Oğlumun da adı kısa ve tek isim ben de sade ve tek seviyorum
alyaacarli Miray çok mu yakın olur 🙈 Mina, Liya, Alya, İkra, Almira, Dila, Nira(kuzenimin kızının ismi, çok zeki bir kız)
Elfidaa Torun- bence Asya da kalın ya. Ben Asya koycaktim ama eşim Parla yi çok istediği için Parla koyduk 🤷
alyaacarli 123NurKay123 aaaa ben tek çocuğa iki isim sandım pardon. Sena ve Asya geldi benim aklıma Asena’yla uyumlular sanki ☺️🤗
Alya-veanne Benim ilk çocuğum ve kız 21. Haftadayız Alya koyacağım . Gerçekten çok güzel bir isim olduğunu düşünüyorum