e0d0a0 düzenli takip için 2 günde 1 verilmesi gerekiyor öyle daha iyi hesap yapılıyor. Şimdi sen farklı hastanede verdiğin için, sorarken de bunu belirtmeden sorduğun için herkes kimyasal diyor sana. Direk fotoğraf atarak durumu anlatsan benim gibi diyen kişiler de çıkar sana