Benim de günüme göre 6 haftalık gözüküyordu ama beta 462 çıkmıştı 2 günde bi 2 katına çıkması gerekiyor eğer artış varsa sağlıklı gebeliktir.Ben kendi günüme göre 8 haftalıkken gittiğimde bebeğim 6 haftalık çıktı ve adet tarihimi değiştirdi yani geç döllenme olmuş dedi😇İçinizi ferah tutun belki de daha çok küçük olduğu için düşüktür beta