Kızlar kürtaj sonrası ilk reglim 52. Günde başladı ilk başlarda sadece tuvalete gidince geliyordu kanlı akıntı gibi sümüksü olarak 5-6 gün bu şekilde geldi ped kirletmedim doğru düzgün diyebilirim
Daha sonra kanama arttı normal adet kanaması gibi şuan o lekelenmeler dahil 15. Gün ve hala devam ediyor ya normal mi