Kardelenlinam Diloo54 2 numaraya larin düşünüyorum eşimle isim konusunda konuşmadık daha ama büyük kızımın adı lina
BerivanLina Kardelenlinam yaa bnmde buyuk kizimin adi Lina bundada uyumlu olsun diye Liya yada Mina dusundunmm
larinmom Kardelenlinam Larin aslında erkek ismi benim oğlumun adı :) yabancı kökenli olduğu için yurt dışında kullanımı erkek
Tugceaker Oğlumuz olursa Hızır Ali kızımız olursa Amine koymayı düşünüyoruz🥰 şuan daha 10 haftalığız 🥰🥰🥰
0115012001 Tugceaker Benim oğlumun Adı Da Hızır 1 bucuk yaşında şimdi hamileyim bakalım o kızmı erkekmi onada isim bulmam gerekiyor ✨☺️