sumerveyilmaz Merhaba 2.kızım olucak nasipse ilk kızimın adı Elif Ada size arada kaldgm isimi birakiyorum🌸
snowglobe sumerveyilmaz Eda ece nın kızı da ipek mila sanki.😊 Bi liva falan isim gibi değil bence de. Ama sizin bilexeğiniz şey tabi
esca344 liva da mila da nedense bana hiç güzel gelmedi daha doğrusu bu tarz yeni isimler bana hiç isim gibi gelmiyor ama elif ada kızınızın adı çok güzel. eylül de ipek de tek başına en sevdiğim kız isimleri 😍 sağlıkla doğsun