Smge92 Kızlar hepinize merhaba. Ben 5+1 deyim hamileyim. Gebelik sürecinde gebelikte beslenme danismanligi alan oldumu aranizda? Ben bir danismanla görüstüm. Gebelikte gereksiz bir kilo almamak icin. Sizlerin deneyimi varmi bu konuda?
kadergkcc haftamda doktorumun önerisiyle diyete başladım hamile diyeti normal diyet gibi olmuyor zaten ve asla zorlamıyor keşke gebeliğimin başındayken diyetisyene başlasaydım diyorum sizede tavsiye ederim gereksiz kilo alımını önlüyoruz
Smge92 kadergkcc ozaman dogru karar vermisim sanirim. Kararsiz kaldim gercekten bir ihtiyacmi yoksa gereksizmi diye