Dilekdamla Merhaba. 21 haftalık detaylı ultrasonda bebeğim için 361 gr dedi doktor. Normal olduğunu söyledi tabi. Ama burada aynı haftalarda 500 Gr üstü olanları gördüm bi üzüldüm açıkçası. Ben mi beslenemiyorum diye. Ne yiyip ne iciyonuz Allah aşkına 😅
Serpogrtm Dilekdamla benimde öyle,ama her insanın yapısı farkli 🙄 doktor banada nirmal dedi her gün ceviz muz vs tüketiyorum ama o kadar
Balyanaklikoalam Dilekdamla salı günü 20+4 te 375 gr dedi 1 hafta önde gidiyor gayet iyi dedi sonra buraya baktım 500 550 diyen olmuş bence ölçümler cihazlara gire farklılık gösteriyor eee tabii herkesin bünyesi de aynı değil kimi minyon kimi yapılı vs etkiliyor morla bozmamak lazım doktor sorun var demediyse hersey yolundadır
Nazgrr Dilekdamla bence de kilosu iyi bebeğinizin 500 gram olanlar kilo olarak önde gidiyordur bazen yanlış ölçümlerde yapılabiliyor siz kendi bebeğinize odaklanın muzla sütü blendardan geçirip için😊
Dilekdamla Serpogrtm öyle tabi illa ki farklı ama bi düşündüm ben de mi sorun var diye 😊 Sağlıkları yerinde olsun da
Bebekveben İlk kızım 20+5 te 370 gramdı . Şuan ki kızımda 20+5 te 340 gram çıktı ikisine de normal dedi doktorum 😊
Dilekdamla Bebekveben bana da normal dedi doktor. Burda öyle görünce yine de bi sorguladım tabi :) erken doğum öyküsü olunca bir de öncesinde kilosu biraz daha iyi olsun istiyorum 😊
Bebekveben Dilekdamla benim ilk kızımda 35+6 da doğdu 2246 gramdı ☺️ hiç kuvezde kalmadı kilo degil sağlıklı olması önemli olan
Dilekdamla Nazgrr süt içemiyorum hiç. Cihazdan cihaza da fark ediyo sanirim olabilir. Öncesinde erken doğum öyküm olduğu için kilosuna takılıyorum ister istemez 😊 sağlıkla zamanında doğsunlar
Nazgrr Dilekdamla tüh ya o zaman her gün 1 tane muz yemeye çalışın ☺️ sağlıkla kucaklarımıza alıp büyütmek nasip olsun❤️
Sedadvc Dilekdamla Kaşar peyniri yiyin. Benim bebeğim 1 buçuk hafta önden gitti hep. Kaşara bağlıyorum çünkü çok düzgün beslendigim söylenemez. 😂 18. Haftada 350 Gr di. Şu an 33. Haftada. 5 gün önden gidiyor artık. Kendi haftasını yakalarsa iyi olacak. Bir de bunun çıkarması var. 😂😂
Dilekdamla Sedadvc ya bi ara sırf kasar yiyodum ama sonra tiksindim. Peynir cesitleri yemeye calisiyorum zora ki. 😊
Dilekdamla Bebekveben Allah bağışlasın.😊 İlk kızım 27+4 haftalık 970 Gr doğdu. 81 gün yoğun bakım kapılarında bekledim. O yüzden bu biraz kilo alsın diye takıyorum. Sağlığı yerinde olsun gerci gerisi hallolur
Sedadvc fairytale_ evet o zamanlar kiloluydu. 32. Haftada kendi haftasına yaklaştı biraz daha. Belli olmuyor. Beslenmeye bağlı bir şey değil. Ekstra bir şey yapmıyorum ama kendi kendine önden gidip sonra normale dönebiliyor.
fairytale_ Sedadvc bencede dediğiniz gibi beslenmeyle alakalı değil ben yemiyorum fazla ama gayet gelisimi iyi dedi doktor saglikli olsunlar kilolari onemli degil bence🥹🥰
Sedadvc fairytale_ Evet sağlıklı olmaları en önemlisi. Anneler kendini suclamasin geriden filan geldiklerinde. Genetik de olabiliyor bu durum. ☺️
Bebekveben Dilekdamla haklısınız bende kızıma aylarca yenidogan kiyafetleri giydirdim bu bebeğim tombik olsa çok iyi olur 😂