Tektas13 böyle yapmanız hem size hem bebeğinize iyi gelmez kendinizi rahatlatın biraz herşeyin güzel geçeceğini düşünün ona odaklanın korkmanızı anlıorum ama sezryan görüldüğü gibi büyük bir doğum değilki elbet her doğum gibi onunda zorluğu var ama genel anesteziyle olmuş biri olarak söylüorum ki 2.de szryan düşünüorum hep olumlu düşündüm öylede oldu🌸