Hppyyymom İkili tarama testimde fb hcg 140 çıktı mom değeri3, 06. Papp a değerim ise çok düşük 1,02. Mom değeri 0,37. Bu sebeple kombine risk 244/1 çıktı. Sonuçları buna benzer olan var mı?
esca344 Hppyyymom doktorum bana hiçbir anlam ifade etmediğini tamamen istatistik olduğunu söyledi. önemli olan usgde doktorun takibi ense kalınlığı vs ..
Ayse_2807 Hppyyymom benimde yaş dan dolayı riskli çıktı doktorum öyle dedi 35 yaşındayım ikinci gebeliğim 1/50 çıktı ama başka hiçbir test yaptırmayı dusunmuyorum
Esraduman Hppyyymom sonuçlardan anlamıyorum ama etrafımda yaptırıp riskli çıkıp hiç bi sorun olmayanlar oldu. Sırf o yüzden ben yaptırmadım. Çok kafanıza takmayın bence. Detaylı ultrasona da gidersiniz
Smmyyeeeeeee1557 esca344 bende dün yaptırdım ikili tarama 13haftalik ikiz gebeyim herşeyi normal dedi ense kalınlığı falan ama birinin burun soru işareti dedi oradaki kıza anlamadım kemik ölçümü mü yapamadıki?
Alone esca344 karnımdayken ultrasonda en ufak bir belirtisi olmayan detaylı ultrasonda bile en ufak bir sorun çıkmamış olan down sendromlu bir evladım var. Yani demek istediğim ultrasona çok da güvenmeyin
Hppyyymom esca344 burun kemiği mevcut ense kalınlığı da normal. İnşallah bişeyi yoktur. Ne gelirse Allahdan ama inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır. 😔
Nurak esca344 benimde 2 li test 50/1 riskli çıktı trizomi 21 riski yüksek ama ultrasonda doktor ben bı farklılık göremedim dedi normal gözüküyor herşey ikili testte birin kemiği bilinmiyor yazıyor ama çok kötüyüm kaç gundir gözüme uyku girmiyor stresten
esca344 Smmyyeeeeeee1557 belki net görememiştir tekrar bakar doktorunuz öyle oluyor genelde kendi doktorunuz da bi zaman sonra görüyor zaten ölçümü
fatsfats-92 Ayse_2807 Bende 32 yaşındayım benimde sınıra yakın dedi bende başka test istemiyorum dedim bu testlere hiç güven olmuyor ama canımı sıkmaya yetti benimde ikinci gebeliğim
Hppyyymom Esraduman doktorum da öyle dedi. Kesinlikle down sendromu veya değil diyemezler detaylıda ama organ sağlığı çok şeyde fikir verir. Özelde yaptırmanı tavsiye edeirm dedi. Sabırsızlıkla bekliyorum