Matematikciiii Merhaba anneler 38+3 günlük hamileyim bebek baş geliş demişti doktor normal doğum bekliyoruz 2 gündür sanki bebek yukarı çıktı artık hiç baskısı yok sanki 7 aylık hamile gibiyim acaba bebek dönmüş olabilir mi
fidanylcn tekmelerini yukarda hissedersiniz hıçkırığı da aşağıda olur dönmüşse ben öyle anlıyorum hangi pozisyonda durduğunu Matematikciiii
2bebekannesi3542 Matematikciiii büyüdüğü icin tamamen dönmesi zor olur bence.. güclendigi icin her yerde hissediyor olabilirsin
Babymom07 Matematikciiii dönmez bence ya çünkü kanala girince bir daha yer değiştirmiyorlar diye biliyorum
Sibel3434 Bende 36 haftalık gebeyım benım de daha döner dedı doktor baş asagı olsa vajınada baskı hissederim diye düşünüyorum ama yok rahat yürüyorum kızlarımda aşağı döndükleri zaman yatakta dönemezdım comelemezdım bunda daha bişey yok inş döner inanıyorum
S1249 Bende vajinamda aşırı baskı hissediyodum yürüyemiyodum diyebilirim baş geliş demişti 38.haftadayım bende. Ama iki gündür bi hafiflik hissediyorum senin gibi. Bende merak ediyorum dönebilir mi acaba
Matematikciiii Babymom07 bende öyle biliyorum ama acaba mı dedim cumartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek