Tasya benimde yoktu keseyi görmek için gittiğim de öğrendim doktorum da şaşırdı gebelik öncesi gitmiştim yoktu kist gebelikte oluşmuş, şuan 7+2 haftayım daha dinlemedik 6 haftalıkken muayene olmuştum kese için doktorum 8 haftalık olunca gel dedi kan tahlili istedi gittiğimde dinlemiş olucaz inşallah:)