Kelebeekkk Kızlar merhaba hamilelikte hangi ilaçları önerdi doktorunuz neler kullanıyorsunuz? 12. Haftadayım doktorum d vitamini ve omega verdi onu kullanıyorum başka bir doktor ise bunları kullanmamam gerektiğini zararlı olabileceklerini söyledi
fairytale_ Kelebeekkk dediğiniz ilaçları devlett hastanesine gittigim zamanlar banada verdiler ama o sira ozele gectigim icin ordaki doktor baska verdi diye kullanmamistim devletin verdiklerini
Nazgrr Çok garip 🙄 12 haftaya kadar folik asit sonrasında d vitamini balık yağı (ocean mummy içinde bir sürü vitamin var ) ve demir hapı kullanıyorum
Kelebeekkk fairytale_ ben özele gidiyorum özeldeki doktorum verdi bunu. Develete ikili test için gittiğimde doktor ilaçlarımı sorup kullanma onları zararlı demişti