Selam arkadaslar 18 haftalık hamileyim ve bu ayın sonunda abimizin dügünü var saclarım 3,4 renk soluk resmen röfle yaptırmak istoyorum fakat doktorum direkt hamilelikte saç boyatmak uygun değildir ben önermiyorum diyor. Var mı aranızda hamileyken saçına paket attıran diplere deĝmicek aslında sonrasında cila işlemide yaptırmıyorum ben zaten ama birde sizlere danışmak,fikrinizi almak istedim🙏🥰