aylinnntrhn ben adet tarihimden 4 gün sonra erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı, 2 gün sonrasında evde fazladan test var diye sabah ilk idrarımla yine test yaptım bu sefer pozitif çıkmıştı. Genelde testleri sabah ilk idrarla yapmayı tavsiye ediyorlar daha net gösteriyor diyorlar. Bence tekrar şansınızı deneyebilirsiniz elinizde test varsa. Eğer yoksa bat tarihinin birkaç gün geçmesini bekleyin derim ben net sonuç alabilmek için