Kızlar 34+6 günlük hamileyim. Bugün nstye girdim biraz sancı çıktı doktor öğleden sonra tekrar çekelim dedi. Yalancı sancı nst de çıkar mı acaba doğum sancısı mi korktum açıkçası 😣 hastanede biraz kosturdum yorulduktan sonra girdiğim için olabilir mi ki