Tlyysf 34+2 lavobaya girip çıksam bile hapşırınca olanlar oluyor ya büyüyüp baskı yaptığı için engel olamıyorum 😒böyle durum yaşayıp durdurabilen varmı acaba
Babymom07 Tlyysf çok baskı yapıyor öyleyse sizinki ben 37+1 im hiç böyle bir durum yaşamadım ama yatarken altıma yapacakmışım gibi hissediyorum birkaç dakikaya geçiyor 🥲 hamilelik garip bir şey 🫠
fidanylcn Tlyysf mesanem biraz bile doluysa bebiş hareketlenince tutamıyorum çok fazla baskı yapıyor aşağı
Nuraytmn Tlyysf ikinci hamileliğim hamileliğimin başından beri yaşıyorum aynı şeyi çözüm yok demişti hamile olduğum için
Nuraytmn Tlyysf sabredeceğiz doğum sonrası olursa sıkıntı ama rahim zaten anca 2 yıla topluyo kendini
Tlyysf Nuraytmn ilk gebelikte aynı böyle son aylarda oldu doğumdan sonra kesilmişti ama 2. Gebelikte de inşallah doğumdan sonra kesilir