Erimveannesi Kızlar gecende post acmıstım ustenn gormeyınce alttan gormus dıye ve kese kucuk dıye demınde muane ettı karında baktı ve keseyı gordu bugün acaba ıyı sonuc alırmıyı bende keseyı gordum ve sanki biraz daha buyumus gıbıydı
fairytale_ Erimveannesi doktorlar adet başı hesapladiklari icin haftamiz ilk zaman cok çıkiyor bebek kucuk deniliyor bu yuzden sanki reglken birlesme oluyorda o zaman cocuk olsun yani sacma bi hesaplamalari var bence😃 gec dollenmede herkesde oluyor canim benimde ilk zamanda bir hafta geridendi simdi haftasiyla uyumlu bebek kilo aldikca yakaliyor haftasini endise etme kalp atisini duydun mu
Erimveannesi dilaraates yanı son adett tarıgıne göre 7+2 olmam gerek ama gec dolleöe de olabilir dedı doktor
dilaraates Erimveannesi olabilir çünkü benim 5+6 çok rahat gördü keseyi büyük ihtimalle gelişir bir sorun olmaz
Erimveannesi dilaraates ınsallah dua edermısınız rıca etsem herşey yolunda gıtmesı ıcın hamılelerın duası kabul oluyo
fairytale_ Fatmanur12345 çok saçma bence sonucta eşimizde merak ediyor bakmak istiyor ne fotoğraf veriliyor ne bisey nerden gorucekler