Kızlar 8 haftalık gebeyim. 2 gündür kahverengi akıntım oluyor ve yatarken sürekli vajinamın oralarda bir batma hissiyatı var. Doktorumla konuştum, kalp atışında bir sıkıntı yok, baktı. Progestan 200 mg verdi. Başka bir şey demedi. Ne diyorsunuz, bu durumu yaşayan var mı? Annelerden iyi doktor yok.