Azizesoran Merhaba herkese. Doktorum geçen gün doğumhane nöbetçisiyim. 8 ağustosta akşam 18 de aç gel dedi. Doğumum sezeryan olacak. Doktorundan çok memnunum. İlk doğumum özelde olmuştu. Antalya şehir hastanesinde doğum yapan oldu mu? Nasıldı?
Azizesoran Odalar nasıl? Ziyaret saatleri nedir? Herkes ziyarete gelebiliyor mu? İlgi alaka nasıl acaba?