Kızlar 32+5 günlük gebeyim. Dün doktora gittim rapor almak için kendi doktorum değil devlette bir doktor bana bebeğimin kilosunun çok fazla olduğunu, karın çevresinin iki hafta önde olduğunu söyledi. Ve şeker baktır dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan? ( daha önce kendi doktorum biraz tombiş bir bebek demişti sadece bu doktorun dedikleriyle biraz korktum ) ne yapmalıyım ?