dün gece şiddetli alt karnımmın ağrısıyla aicle gittim sancı vardı fakat hnai böyle ciddiye alınıcak gibi değildi bebek de hareketliydi doktor harelet etmeseydi alırdım acil sezaryene dedi dün bir serum iki ilaç verdi ağrım dindi ama bu sabah şiddetli alt ağrısıyla uyandım yine resmen vajinama darbe yemiş gibiyim ve şuan başım çatlıyor ağrıdan bebeğim yok denecek kadar az hareketli bu neden oluyor ağrıya dayanamıyorum