esolinaaaaa Valla canım stok yapmaya korkuyorum normalde çünkü pişik yapma şansı var fakat piyasadaki en kaliteli ve güvenilir bez Prima olduğu için Prima’yı küçükten bir stokladım. Dün 100′er lira indirim kuponu vardı bezlerde Hepsiburada’da. 1 paket 1 numara, 1 paket de 2 numarasından aldım hemen. 200 liralık indirim yakalamış oldum. Bundan 7 ay önce yine ikişer paket almıştım her iki numarasından da. O zaman bez başına 4 lira tekabül ediyordu ve sonra çok zamlandı. Bu indirim sayesinde yine 4 liraya almış oldum.
Şu anda elimde 3 paket (210 adet) bir numara, 3 paket (216 adet) iki numara Prima bez var. Dünden beri hesaplıyorum fazla gelir mi gelmez mi diye. Günde ortalama 7 adetten ayda zaten 210 adet ediyor. Bir bebek ilk 3 ay ayda 750 gram almalı. Yine ortalama bir bebek 3200 doğsa zaten 2 ay sonunda 4700 eder ki bu da 1 numara bezin kilo aralığında oluyor. (2-5 kg) Ben bu şekilde hesapladım aldım. Gerisi sana kalmış 😂