Kızlar doktora gitmeyeli 1 ay oldu pazartesi rendavumuz var , doktor da bir ay sonra gelin demişti zaten , gittiğimizde 13.haftadaydık şimdi 17.hafta sonlarında olucağız gittiğimiz de ,bu bir aydır hep bişioldumu korkusu yasamaktan hamileliğimi yaşayamıyorum , çok şükür hiç bulantım olmadı ,baş ağrısı halsizlik dışında beni zorlayan bişi olmadı , 8 haftalık bir düşüğüm olmuştu hep lekelenmem olmuştu beni çok yormuştu psikolojik olarak o yüzden mi böyle bilmiyorum , ama gittiğimde ya bişi olduysa ya bir sıkıntısı varsa diye düşünmeden duramıyorum ,ikili testi normaldi çok şükür.. öyle işte bişey olsa hissedermiyim ,hareketlerinide anlamıyor hissedemiyorum sanırım ilk gebelik ,bağırsakmı bebekmi ayırt edemiyorum ,bazen farklı hareketler hissediyorum ama emin değilim .