sumerveyilmaz Kizlar 21+4üm göbeğim baya çikmis durumda ama aşşağıda yani yukarıda degil normal mi çıkacaktır yukarı heralde ilk gebeliğimde daha büyük ve göğüs altımdan basliyirdu sişlik💁🏼♀️