Bir_nazenin01 4+2 gebeyim kızlar idrar tahlilim de bakteri 7 çıkmış olması gereken 0-5 aralığı bende biraz yüksek bu ne anlama geliyor
esca344 Bir_nazenin01 diğer her şey normalse hafif bir idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorsunuz bende de oldu önce bi toz verdi ise yaramadığı için antibiyotik kullandım
esca344 Bir_nazenin01 sorun olacağını sanmıyorum hafif olduğu için en başta bol su tavsiyesi bile verebilir ilaçsız ben öyle yaptım ise yaramayınca ilaç tedavisi veriyor