kızlar 38+1 im dün kontrol vardı bebek daha kanalda değil haftaya yine gel çatı muayenesi yapalım dedi doktorum 38 den sonra bebek kanala girer mi haftaya 39 hafta olcam eğer girmemişse sezeryana gün mü alsam yoksa 1 hafta daha 40 a kadar beklesem mi 1 hafta daha bekleyip girmezse sezeryana alınmak istemiyorum boşa 1 hafta beklemiş olcam