nazel123 Kızlar 36haftalıkken flan kaynımın düğünü var sizce hangisi olur yada başka önerisi olan var mı bu haftalar da hamile olup abiye giyen
artikbiranneyim nazel123 lila olan enfes👌🏻 ama sanki daha uzun mu olsa cünkü göbüş de biraz kaldırıyor😊
Mmmeryem21 nazel123 merhaba İlki nereden bende aynı haftalardayım kardesımın nısanı var ilki nereden acaba?
nazel123 Minigiim-vebenn52 oda çok zarif duruyor sanki ama pelerinsiz olarak olur mu ki diye düşündüm de renginden dolayı mı olmaz sizce
nazel123 1PrensAnnesi___ evet onu birde hamile bir bayan giymiş nasıl olacağını az çok tahmin edebiliyorum 😊
nazel123 artikbiranneyim evet o zamana baya göbüşlü olcam çok topuklu giyemem zaten büyük ihtimalle dengeler herhalde 😅
nazel123 Rumuz36 oda çok hoşuma gitti ama abartı mı olur ki birde göbüşten dolayı kaba mı durur acaba diye düşündüm
Tutaste_ Yeşili ve baştakini çok beğendim ben gerisi çok garip duruyor ikinci üstüate kumaş atmıssın gibi öbürüde rengi kötü
nazel123 Tutaste_ lila ve lacivert aynı model evet üst üste gibi kumaşı da karnımı çok ortaya çıkarmaz diye düşünerekten baktım aslında 36haftalık olcam o ara 😅 diğerleri de çok hoş da abartı olur mu acaba emin olamadım ya